Ünlülerin yeni yıl dileği barış 2014 yeni yıl mesajları

Akşam'dan Emine Bıyık, ünlülere '2014'ten beklentiniz nedir?' sorusunu sordu her yıl olduğu gibi bu yıl da cevap değişmedi; barış, huzur, mutluluk ve sağlık...
Osman Çarmıklı: Yeni yıldan dileğim iki felsefenin kesişim noktası: Mevlana'nın "Gel, ne olursan ol yine gel" felsefesi ve Atatürk'ün gençliğe hitabesindeki anlayışla kucaklaşan bir Türkiye...
Demet Şener Kutluay: Her sene olduğu gibi bu yılda sağlık, mutluluk, huzur dolu bir yıl diliyorum. Sadece bizim için değil, bütün insanlık için de... En önemlisi, dünyadaki hiçbir çocuğun üzülmediği ve üzülmeyeceği bir yıl olsun diyorum.
Yonca Evcimik: Her şeyi geçmişte bırakın. Yeni yılda yeni şeyler söylemek lazım. Anı yaşayın. Bir olduğunuzu unutmayın, unutmayalım. Akıllı, uslu bir yıl olsun 2014, 2013 gibi kulağımızı çekmesin.
Işın Karaca: 2013'e veda ederken yanımda olan herkes, 2014'de de benimle kalsın. Sağlık, mutluluk bol kazanç ve aşk bize de uğrasın.
Yeşim Salkım: 2013 benim için güzeldi, keyifliydi. 2014 yılının da aynı şekilde geçmesini, ailem ve tüm sevdiklerimle önce sağlık, huzur, mutluluk ve güzel işlerin olduğu bir yıl olmasını diliyorum.
Alişan: Öncelikle ailem, kendim ve bütün dünya için sağlık ve mutluluk diliyorum. Özellikle kendim için de aşk diliyorum.
Bennu Yıldırımlar: Herkes için 'tertemiz' bir yıl olmasını diliyorum.
Ece Uslu: Yeni yıl bütün dünyaya sağlık, başarı, huzur, barış ve bilinçli farkındalık getirsin. Herkes mutlu olsun.
Emel Müftüoğlu: İyilik, barış, huzur güzel ülkemizin üzerinde olsun. Herkese sağlıklı, mutlu, sevdikleriyle iyi zaman geçirecekleri mutlu bir yıl dilerim.
Berksan: Yeni yıldan en büyük dileğim herkes için sağlık dolu bir ömür, bolluk ve bereket ama en başta ülkem için huzurun ve refahın hüküm sürdüğü bir başlangıç olmasını dilerim.
Çağla Şikel; 2014 herkesin tüm dileklerinin geçekleşeceği, sağlıklı, mutluluk ve aşkla dolu; çok başarılı bir yıl olsun.
Begüm Kütük: 2014 ülkemizde gelişen önemli siyasi çalkantıların, yaşanan acı olayların son bulduğu bir yıl olsun. Tüm halkımıza ve dünyaya huzur, refah ve barış getirsin.
Gökhan Türkmen: Yeni yıl yenilesin herkesi! Mutlu olsun, barışçıl olsun, dürüst olsun, sevgi dolu olsun... En önemlisi samimi olsun! Mutlu yıllar...

Yorumlar