NLife Türkiye Navigasyon Uygulaması Kısa Bir Süre İçin İndirimde

Ben şahsen çok fazla navigasyon uygulaması kullanmasam da, takipçilerimiz arasında navigasyon uygulamalarına meraklı bir çok kişi olduğunu biliyorum. Çünkü 2 sene önce bir navigasyon uygulaması sadece 1 saatliğine ücretsiz olmuş, hemen paylaşmamıza rağmen bir çok takipçimiz bu fırsatı kaçırdığı için üzülmüştü. Ayrıca bazı takipçilerimizin inceleme sitemizde paylaştığı navigasyon incelemeleri de çok ilgi görüyor.
Bu yüzden navigasyon uygulamaları ile ilgili inceleme talebi geldiğinde ekstra ilgileniyorum. Geçtiğimiz haftalarda da NLife Türkiye isimli uygulamanın geliştiricilerinden bir inceleme talebi gelince, ben de kendileri ile görüşerek normalde 10.99 TL’ye satılan uygulamayı 1 saatliğine ücretsiz yapmaya ikna ettim :) Aslında ilk başta sadece fiyatıni indireceklerdi ama sıkı pazarlıkla 1 saatliğine tamamen ücretsiz yapmayı, ondan sonra da gece yarısına kadar 3.59TL kalması için ikna edebildim.
Bu yüzden eğer bu yazıyı okuduğunuz sırada eğer tarih 5 Ekim Cumartesiyi gösteriyorsa NLife Türkiye ücretsiz veyaindirimde olmalı. İlk bir saat ücretsiz (14:00′a kadar), ondan sonra da gece 24:00′e kadar indirimli fiyattan yani 3.59TL’den satılıyor olacak. (Normalde 10.99TL) Artık şansınıza hangisi denk geldiyse :)

Yorumlar