neyi kaydedebiliriz yani, adi soyadi, dogum tarihi, adresi

cevap olarak adam "vay orospu, kimden peydahladi pici de bana yutturmaya calisiyor, ben sikmedim lan kac haftadir, buldugum yerde geberticem kahpeyi" dese telefondaki sozde saglik gorevlisinin ne bok yiyecegini


merak ettigim durum. doktor-hasta iliskisinin gizliligi ne zamandan beri über cagdas bir gereksinim oldu? daha da komigini anlatayim: almanyada, part time olarak kutuphanede calisiyorum. ise basladigimda yaklasik 40 


dakika boyunca datenschutz konsepti uzerine yani kutuphane tarafindan ogrencilerin kayitli tutulan bilgilerin korunmasi uzerine bilgilendirildim. ustune de imza attim, evet bu bilgileri koruyucam, gereksiz yere kullanmiyicam, bu bilgiler saklidir vs diye. bak kutuphanede kayitli tutulan bilgi diyorum, neyi kaydedebiliriz yani, adi soyadi, dogum tarihi, adresi, ustune kayitli olan kitaplar, okul numarasi, ogrenci id si. bunlar icin bile

 muthis bir hassasiyet gosteriliyor. avrupa avrupa diye bir bok bilmeden atarlanacaginiza cok ozendiginiz o avrupa, alkolu boku püsürü yasaklamadan once kisisel haklari nasil koruma altina aliyor, biraz da ona bakin. ondan sonra durur dusunursunuz, kimin test sonucu kimle paylasilir kimle paylasilmaz diye.

Yorumlar