Fenerbahçe'deki sürpriz istifanın perde arkasında Ali Yıldırım var.

Fenerbahçe'ye bomba düştü. Sarı-lacivertli ekibin teknik direktörün Aykut Kocaman'ın dün gece yapılan yönetim kurulu toplantısında yaşanan gerginlikler üzerine istifa ettiği ortaya çıktı.

KOCAMAN, ALİ YILDIRIM'LA BULUŞTU

Cumartesi akşam eşiyle birlikte Wembley Stadı'nda oynanan Şampiyonlar Ligi finalini Londra'da izleyen Aykut Kocaman İngiltere'de eğitim gören kızıyla da görüşme fırsatı bulmuştu. Kocaman finale gelen Fenerbahçe'nin eski yöneticisi, başkan Aziz Yıldırım'ın kardeşi Ali Yıldırım ile görüşmüştü.

YILDIRIM, KOCAMAN'A KIZDI

Salı akşamı yapılan yönetim kurulu toplantısı öncesinde Aziz Yıldırım ile Aykut Kocaman arasında bir tartışma yaşandı. Başkanın, Ali Yıldırım görüşmesinden ötürü Kocaman'a kızdığı öğrenildi.

"YETER ARTIK YORULDUM"

Tüm yöneticilerin şok olduğu tartışma sonrası Kocaman'ın, "Yeter artık yoruldum, bırakıyorum" diyerek toplantıyı terk ettiği öğrenildi. Başkan da bunun üzerine sinirlenerek hem yönetici Ali Yıldırım'ı hem de Aykut Kocaman'ı kendisinin göndereceğini belirterek kardeşinin de istifasını istedi.

Yorumlar