sesli chat siteleri isimleri


8 Yıl Önce Sesli Site açmayı düşündüğümde gerçekten çok kaliteli bir kitle oluçağına yürekten inanmıştım
Ama Zamanla gördümki sesli chat siteleri gittikçe sohbet dostluk saygıdan uzak , para ve ticaret için kullanılan cocuk yaşta diyebileçeğimiz insanların elinde bulunmakta ve tamamen piskolojisi bozuk insanlar tarafından sevilen bir sohbet sistemi haline geldi eskiden böyle değildi saygı vardı müzik türküler canlı söylemler vardı bir çöpçatan sitesi veya kız ayarlama adresleri değillerdi malesef bügün böyle sesli chat kelimesi artık kirlendi temizlenmiçeğinide düşünüyorum biz bunun için çok çapa verdik ama olmadı sağlık olsun
sesli chat sitelerinin artık kullanan kişilerin kalitesi yüksek değil hatta internet ortamının en düşük seviyesi haline geldi kimileri bunu para için kimileri bunu kız için yaptı sonuçta son durum böyle. insanların bir birini arkadan vurduğu dostun düşmanın belli olmadığı bir sistem haline geldi. panecilere para ,sunuculara para ,speakyweb sistemine para, bu yazımı okuyan bir çok site sahibi veya site açmış kişiler ne demek istediğimi iyi anlıyordur.. bunun buraya gelmesindeki en büyük pay ise speakyweb bizi panelcilerin eline bırakması oldu halbuki bu düzeni sistemi düzeltmek onun için çok basitti o kadar sistemi yapan bir panel ve hosting hizmetide verebilirdi bence. ama sonuçta herşey rant içindi bizler her ne kadar saf duygularla emek versekte. kim ne yapar eder bilmiyorum ama şunu biliyorum herkesin gidiçeği yer kara toprak ve üçgünlük dünyada ne yaptık ise bunu elbet birgün ödücez ve bunlarla yüzleşicez. birgün geriye dönüp baktığında herkes ne kadar basit şeyler içni gönülleri kalpleri kırıyormuşuz yıkıyormuşuz egolarımızın kibirimizin esiri olmuşuz bunu görücez.. rekapet güzeldir ama kendine yakışan şekilde güzeldir.. elbette bizlerde bu hataları yaptık ve yapıyoruz.. insanız zayıfız beşeriz , "bazıların hayatı karardı bu sesli chat sitelerinde " kimi insanların resimlerini verdiler internete kimilerin videolarını açaba bunu yapanlar mutlumu veya pişmanmı bilemiyorum ama şunu biliyorum ne yaparsan yap birgün onu bu dünyada sende yaşıçaksın onunla sende yüzleşiceksin..
bügün binlerce site var farklı farklı portal, forum, arkadaşlık, alişveriş , merak ediyorum acaba o sitelerde böle acımasızmı böyle duyarsızmı bir kullanıcı için, veya iki kuruş için insanları hiç düşünmeden kullanıyorlarmı kırıyorlarmı saldırılara uğruyorlarmı bilemiyorum. birgün eminim bu sesli chat sitesi kullanıcıları ve site sahiplerinin kafasına dang edicek ve düzelicekler..

ilk sesli chat sitesi ne-nerededir eskiden güzeldi gerçekten siyasi olmadan önce . sohbet müzik eğlence vardı, ilk orası bozdu 18 dediğimiz olayı çıkartarak sonardan hatasını anladı ama iş işten geçmişti. bir ara düzeldi sesliler kaliteliydi bundan bir kaç yıl önce sonradan paneciler her önüne geleni site sahibi yapmaya teşvik edince ortam tekrardan seviyesizleşti ve kalitesizleşti. ve bu devam ediyor artık öyle bir seviye almışki kendi dost dediğin kardeş dediğin insanlar bile ne hallere düşüyor gördükçe üzülüyorsun ona verdiğin emeğe. onun için ben ve benim gibiler içindeki duyguları doğru veya yanlış anlatır veya anlatamaz ama anlayan anlar arif olan mutlaka anlar yeterki anlatın yeterki anlatmaya çalışın. bir bayram günü mikrofonda , bayram gelmiş neyime , diye bir parça çalan bir usere gül atmakla onun bayramını kutlamakla küçülmez insan. yıl başında arkadaşlar çıkın dolaşın hayatı görün gerçek real hayatınzıdan kopmayın demekle sitende user azalmaz. bilmiyorum sizlerin ne kadar dostu real dostu ve bu sanalda. ama benim türkiyenin her şehrinde hatta avrupada bile gidip bir çayını içebileçeğim dostum diye bileçeğim insanlar var , inşallah sizlerinde vardır, yıllarca esunusa almalağa para ödedim .. onlara karşı saygılı davrandım ama bügün açaba bana bir selam veya ufacık bir yardım ederlermi bilmiyorum.. ama eminim burda benimle sabahlara kadar bayramını doğum günün iyi veya kötü günün geçiren dostlarım bir ömür boyu yanımda olurlar.. onun için değerli olan insandir para değil user sayısı değil bunlar gelip geçiçek şeyler .. ben 8 yıldır bu sesli chat sitelerinin içinde olan biri olarak diyorumki hepsi boşmuş hepsi yalanmış. sanal gerçekten yalanmış , o kadar zamanımızı insanlık adına faydalı bişeye verseydik belki bir saygınlığımız olurdu belki farklı işler başarmış olurduk . ama zaman geç değil onun için bizlerde sesli chat sitelerine veda ediyoruz artık farklı işler ve farklı şeyler yapmayi düşünüyoruz , elle tutulur işler zaman gelicek beni anlıçaksınız eminim neden bu isyan neden bu tepki diye belkide okuyanlardan çoğu anlıyor ne demek istediğimi , ben her ne kadar anlatamasamda.. sesli chat siteleri ile anlatılıçak çok şey var anlatmakla bitmez.. umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur umarım azda olsa bişeylerin farkına varmışsınızdır. çünkü sesli chat siteleri o artık eşinizi dostunuzu ailenizi kardeşinizi getire bileçeğiniz veya tavsiye edebileçeğiniz ortam olmaktan çok uzaklaştı.. >>>> Esesli.com 8 Yaşında!!!

Yorumlar