sheinside türkiye mağazası

Eski adıyla Sheinside, şimdiki adıyla Shein; alışveriş yapabileceğiniz çok güzel bir yurtdışı sitesi. Neden çok güzel? Kalite çok yüksek olmasada ortalamalarda ve satılan ürünlerin tasarımları çok güzel. Herkesin üzerinde olanı giymeyi sevmiyorsanız ve çok da fazla para ödemek istemiyorsanız bu site tam size göre.
Birçok markaya ürün tedarikçilik yapan Shein ,  ürünlerin birçoğunu kendi sitesi üzerinden daha uygun fiyatlarla satışa sunan hongkong merkezli alışveriş sitesi. Fiyatlar ortalama 20-30 $  arası harika orijinal ve şık kazaklar, bluzler, pantalonlar ve hatta hatta kabanlar bulabilirsiniz. Satın alınan ürünler yaklaşık bir hafta içerisinde gönderiliyor ve ortalama 15-20 gün gibi bir süre içerisinde adresinize bildiğiniz ptt ile ücretsiz olarak ulaşıyor. Gümrük’ e  takılmamak için herbir siparişi 100 dolardan düşük tutmak gerekiyor ancak kargo bedava olduğu için sorun olmuyor. Bu arada  kargonun ücretsiz olabilmesi için minimum 30 dolarlık alışveriş yapmanız gerekiyor.
Ödemelerinizi de Paypal ile yapabilirsiniz. Paypal ile detaylı bilgi için bu yazımı okuyun.
Shein ‘den aşama aşama nasıl alışveriş yaparsınız bunları da yazacağım. Şuan çok uykum geldi, şimdilik burayı terkediyorum. Shein ‘ daki ürünleri incelemeye başlamak için buraya tıklayabilirsiniz.
7 ay sonra..
Aylar sonra sonra yazının devamı yazabildim. Öyle ki uzun bir zaman ki, paypal kapanmış. Tüm internet aleminin göz bebeğinin Türkiye de kapanması çok üzücü.
Shein dan Alışveriş için paypal şart değil tabiki. Kredi kartı veya sanal kart olabilir. Ben kredi kartı ile aldım. Sanal kartla bir kez denedim hata verdi sonra çok uğraşmadım.   
 İngilizce gözünüzü korkutmasın zaten fotoğraflı ikonları var anlıyorsunuz. Bilmediğiniz kelimeler için de  translate e bakabilirsiniz. 

Yorumlar