Sahibinden Erdoğan'a Dadaşmobil. Motor ustası Sabit Çalışır

"CUMHURBAŞKANIMIZIN SÖZÜ YERE DÜŞMESİN DİYE..."
"Türkiye'nin yüzde 100 yerli bir arabası olsun" diye bu projeyi başlattığını belirten Çalışır, şunları kaydetti: "Ben 50 yıllık motor ustasıyım. Sayın Cumhurbaşkanımız 'bir yerli araba yapın' dedi, sanayiciler duymadı. Ben uzun zamandır vazgeçmiştim, araba yapmıyordum. Kimse destek olmuyor, sahip çıkmıyordu. 'Milli projemiz, bir arabamız olsun' diye ben de o kadar para harcadım. Cumhurbaşkanımızın sözü yere düşmesin diye bu arabayı imkansızlıklara rağmen, yılların getirdiği birikimimle yaptım. El emeği göz nuru bu arabayı Cumhurbaşkanımıza hediye edeceğim. İnşallah iyi olur, devamı gelir, bizim de yerli arabamız olur. Araba tek silindirli, dizel motorlu, iki kişilik ve üstü kapalı. Yüzde 100 yerli olabilecek bir araba. İnşallah bunun fabrikasını kurarız, üretiriz."

Yorumlar