MSI CX640DX Ses sorunu Herkes Cok sasıracak

öncelikle herkese merhabalar diyorum. msi cx640dx laptopum var bugüne kadar hic bir sıkıntı yasmadım ne oyunlarda ne ısınmada ne de herhangi bir konuda kendimde bilgisayar teknikeriyim fakat emin olun sorunu bende cözemedim belki aynı soruna düsen birileri varsa yardımcı olabilir diye burda sansımı denemek istedim 


bilgisayarımda ki sıkıntı 4 gündür süre gelmekte ilk önce oyunda birden bire ses gitti alttab yaptıgımda yine sesi cıkmıyordu önemsemedim bir iki derken yine oyunlarda sesi gidiyor yazılımsal olacagını düsündügüm icin Conexant Smartaudio HD CX2058x bulunmakta bi kac sefer silip yükleyip deneme ragmen sorun daha da sacmalasmaya basldı video seyrederken bile gitmeye basladı üstüne üstün iki sefer bilgisayarımı yeniden kurup kendi windows update seceneginden kurdugum zmanda aynı seyler söz konusu kendi driverinide kurdugumda srs diye bi program daha kurmakta yanında ses artırımı icin onu etkinlestirip kapatımamda bişi ifade etmedi onu sildigimde de ufak tefek resimlerde de daha rahat görebileceksiniz öyle sacmalık oluyor ki ayrıca kayıttan yürütme yerine girdigim zaman donanım devredısı yapıp etkinlestirdigmde ses tekrardan geliyor. kimi zaman gelmiyor. ama hic ses gelmiyor diye yeniden baslatmadım. cünki kısa bir süre sonra ses yine geliyor ne sekilde nasıl gittigini anlayamadım 5 gün bugünle demediğim secenek kalmadı yazılımsal bişey icinde garanti kapsamına göndermek istemiyorum acıkcası 
yardımcı olabilecek arkadasları simdiden tesekkür ederim. 

Not: sorunun tamamen yazılımsal olduguna eminim fakat neden oldugunu anlamadım herhangi bir güncelleme dahi yapmadan bile aynı hatayı alıyorum

Yorumlar