esesli

Bu site 23 Ocak 2004’te doğdu.
Bugüne dek 20 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırladı. 
Yaptıklarımı, yapacaklarımı bir araya topladı. Benim için adeta bir yaşam karnesi, bir meslek bilançosu oldu. Biz bunu Tüm Esesli ailesi olarak başardık dünden Bügüne Tüm emeği geçenlerin Katkılarıyla...
Uzun bir zamandır hiç yazmadım 
içimden geldi ve yazmak istedim insanlar bizi tanısın düşüncelerimizi bilsin istedim..

İlk başlarda mutavazi sitemize gelenler bügün bir marka olmuş "esesli"
sitesini kocaman bir topluluk olarak karşılarında buluyorlar.
kimileri taktir ediyor kimileri eleştiriyor hepsine saygımız sonsuz.
Gönül isterdi keşke herkesi çok mutlu ve memnun edebilseydik....

Bizler sanal ortamda eğer sizlerin katkılarıyla bişeyler başara bildiysek ne mutlu bize.
bazen çok mutlu olduk bazen üzüldük bazen göz yaşımızı kederimizi paylaştık esesli sitesinde.
bazen hatalar yaptık bazen kırdık bazen göz göre göre adaletsizlik yaptık sonuçta bizde insaniz. ve insani olan tüm hataları bizlerde yaptık..

kırdığımız veya incittiğimiz insanlardanda özür dileriz.
özür dileriz çünkü internet ortamında adaleti sağlamak ve insanlarla uğraşmak öyle zorki.
Şimdi 8. yılımızı dolduruyoruz internet ortamında ve hala ilk günkü arkadaşlarımı yanımda ve burda görmek beni çok mutlu ediyor.

dile kolay tam 8 yıl internet ortamında sürdürdüğümüz dostluklar ve paylaşımlar.
kimi insanlara katkımız olmuştur kimilerinden bişeyler çalmışızdır tıpkı gerçek hayatın
içinde olduğu gibi...

Bir 8 yıl Sonra yine birlikte olurmuyuz veya "esesli" sitesi hala olurmu bilmiyorum
onun için diyorumki hepinizi ama hepinizi "çok seviyorum" çünkü ben acımıda tatlımıda
sizlerle paylaştım ve sizlerle yaşadım..

bazen öfkeli anlarımızda biz görevliler insanları kıra biliyoruz bencil ve egoist davrana biliyoruz.
bu bir tartışılmaz gerçek ama yinede insanız ve insan olduğumuz için çok zayıfız.
Görevlilerinde iyi veya kötü günleri oluyor onlarında bir hayatı yaşamı ve bir dünya mucadelesi var.
kimi ogün üzülmüştür kimi mutludur kimide belki burda bulmuştur o mutluluğu...
zamanla olgunlaştık zamanla anladık ve zamanla kavradık .

Eğlenceli ve neşeli günlerimiz o kadar çok varki ve tarif edilemez nereden başlasam hangisini
anlatsam bilemiyorum çünkü tam 8 yıl ve 8 yılı anlatmakla bitiremeyiz.
zaten bunu yaşayanda ggörende sizlersiniz anlatmakla bitmeyecek tam 8 yıl
ama bildiğim tek gerçek şu sanal ortamda bile olsa bazen o yüzümüzdeki tebessümün ve gülücüğün bizlere
o an bile olsa o dünyanın veya bizlerden çok uzak olan dostlarımız ve arkadaşlarımızın bizleri çok mutlu ettiği
ve sanalda değil tıpkı gerçek karşımızdaymış gibi hissettirdiğini bunları anlatmak veya tarif etmek çok zor.
ben sizlerle yaşadığım herşeyden dolayı çok mutluyum umarım sizlerde mutlusunuzdur.

kimileri için " esesli" bir han gelir geçerler insanlar
kimileri şansını dener site açmak ister kendi arkadaş ortamıyla
onlara-da saygımız sonsuz..[ bide giderken çamur atmasalar ]
şuan kızdığım şeylerin aslında ne kadar saçma olduğunu düşünüyorum..
sizlerinde sanal ortamda üzüldüğü veya kızdığı o kadar saçma şeyler vardırkı
eğer internet google, youtube, facebook, tiwitter, gibi sitelerde esesli.com sitesini araştırsanız yaptığımız
şeyleri daha net görebilirsiniz binlerce video binlerce resim ve yazılı dökümanlar ..
kimsenin emeğini çalmadık veya kimseye reklam atmadık kimsenin arkasından konuşmadık basit şeylerle asla uğraşmadık
sadece kendi içimizde verdik savaşımızı ve kendimizle savaştık...
bügün esesli telefon destek hattını günde ortalama 150 -200 kişi arıyor..
üst yönetimdeki arkadaşlar ortalama günlük 150 - 250 kişiye yardım ve sorunlarını cözmekle uğraşıyor..
kimileri haksız banlanma kimileri teknik problemler kimileri piskolojik problemler
hepsine elimizden geleni en iyi şakilde yapmak istedik ve arzuladık.
ne kadar başarılı olduk bilmiyorum bunun yorumu düşüncesi ve kararı şuan aklınızdan geçen şeydir eminim...
eğer işiniz insanlarla uğraşmaksa bilinki işiniz çok zor ve katlanılamaz.
herkesi mutlu etmek veya herkese aynı şekilde olmak çok zor
bizlere 8 yıl içinde zerre kadarda olsa katkıda bulunan tüm insanlara bir teşekkürü borç biliriz.
eminim kırdığımız kadar mutlu ettiğimiz insanlarda vardır..
keşke bu tanıdığımız veya tanımadığımız insanlardan helallik alma şansımız olsa..
kimileri burda evlendi. kimileri burda aşkı tanıdı, kimileri burda dost kazandı, kimileri burda ilk duygularını paylaştı.

Şapka dediler?
Emektir dedim
Boş dediler?
bilmek Ve Yaşmak Gerekir dedim
Sanal dediler?
Nasil Görmek istesen dedim.
Zaman dediler?
Vermek Gerekir dedim
Aşk dediler?
Her Yerde Yaşamak Gerekir dedim
Hissetmektir.
Hissetmek Dokunmak kadar içindede yaşmakatır dedim
Peki Esesli.com Dediler?
Bunların hepsini Orda bulmak Yaşamak hissetmek zaman emek vermek Dostlar Ve Arkadaşlık edinmektir dedim.
Kim Ne Derse Desin Sizler nasil Mutluysaniz öyle yaşayın Hissetiğiniz kadar mutlusunuz Ve Yaşadığınız kadar varsınız.
www.Esesli.com’da

8 yaşımızı doldururken yenilendik. Yeni bir yüze kavuştuk. Değişik sürprizler hazırladık.
Henüz büyüme çağında sayılırız. Ama konuşuyor, eğleniyor, gülüyor, soruyor, yürüyor ve hızla büyüyoruz, bir bebek tazeliği, merakı ve heyecanıyla...
Hep böyle gider umarım.
Bu bebeği birlikte yürütür, büyütür, yaşatırız.

Saygılarımla: ESESLi BARAN
Saat: 05:25


Esesli Hasret, Esesli Güneş, Esesli İslam Güneşi Sancak, Esesli Karakizz, Esesli Melek, Esesli Katliyam, Esesli Dedekorkut, Esesli Baran, Aysu Kaya, Anıl Esesli, EsesLi Berill, Bilsemki Esesli, Ela Esesli, Ceyderlim Esesli, Esesli Murat, Esesli Nefess, Serkan Karademir, Sari Şeker Esesli, Uryam Acun, Utkumsevidir Esesli, Yeliz Seymen, Yakup Saçın, Sanem Serce Esesli, Sanal Katili, Evren Erdil, Esesli Zerda, Hejaa Işık, Krall Esesli, Özgür Tutsak, Nheaida Başak Hakobian ve Yeşim Esesli ile birlikte.

Yorumlar